Felanmälan

brf@gustavspark.se
Vid felanmälan är det viktigt att ni uppger namn, telefonnummer och gatuadress samt så specifikt som möjligt beskriver vad felanmälan gäller.
Samtliga felanmälningar som kommer in via ovanstående kanaler loggas för vår hantering och uppföljning. Vi ber er respektera denna rutin då vi inte har någon möjlighet att hantera muntliga felanmälningar och felanmälningar via andra kanaler än ovan angivna.

Felanmälan jourtid
Vid akuta fel, så som vattenläckage och annat som inte kan vänta till nästkommande vardag, har vi ett jouravtal med Anderssons Förvaltning. 010-4705252, Securitas som svarar. Föreningen kommer inte stå för kostnader om inte skadan är akuta. Det kommer tillfalla den enskilda bostadsrättsinnehavaren.

Felanmälan Vitvaror
Felanmälan gällande vitvaror gör du till Bosch Siemens (BSH). Innan du kontaktar BSH ska du anteckna vitvarans E-nummer. Du finner (oftast) numret på följande ställen:
Kyl och frys: vänster innervägg långt ner
Spishäll: på undersidan
Diskmaskin, ugn och mikro: luckans kant
Tvättmaskin och torktumlare: luckan

Se även till att ha ert garantibevis från Siemens tillgängligt när ni kontaktar dem.
Telefon BSH: 0771- 11 22 77

Felanmälan TV/Bredband/Telefoni
Vid frågor och felanmälan gällande Bredband, TV och IP-telefoni kontaktar du din leverantör.

Felanmälan el-nät och stadsnät (fiber)
Öresundskraft
Telefon: 042-490 32 00
kundservice@oresundskraft.se

Ekonomisk förvaltning
Har du frågor som berör de ekonomiska delarna som t.ex. din månadsavi, betalningar, pantsättningar ska du kontakta föreningens ekonomiska förvaltare, Nabo.
Telefon: 010-288 00 27
Webb: https://nabo.se/kontakt